WELCOME TO MISS.BLOGGER

Friday 18 November 2011

the last day :(

today the last day i at home . so sad :( hm . selamat tinggal nenek , abah , mama n adeq . hm . adeq tolong jge nenek elok2 tau . aku akan hargai mase nie sepenuhnyer dgn family aku . aku nak buat sambal ikan bilis kering . my feveret . aku nak bawak balik kolej . hm . cedap makan ng nasi . duit pon jimat . hehe :) mama : nuyul da tanak mintak duit ng mama da nek sem nie . takpe la kalau nuyul terpakse ikat peyot tak makan . sklie skale , tak mati pon kn .

selamattinggalsemua ^^

sem 2 pon bermula . aku da bersedia ke ? hm , rsenyer tak lagi kod . relex2 nuyul . perlahan2 ok . chaiiyookkkkk !! sem nia aku nak dapat dekan . aminnn . 3 azam yg wajib aku tunaikn . jgn tinggal solat . beljr bersungguh2 . berada disisi si dia selalu . mudah2an azam2 aku nie aku tak tinggal nt . k lar . ngtok lak .mate da lolap ni . zzzzzzzzzzzzzz .

camatmalamdunia :)